SUR

Sov länge i dag och det var rikitgt skönt. Efter att sis hade klippt våra kusiner så kom hon och hämtade mig för då skulle vi göra lite ärenden. Var först och handlade åt mamma och åt oss själva. Därefter så körde vi hem till mig så att jag kunde byta skor i detta värder. Därefter körde vi till Hemmakväll då jag var sugen på deras godis och hon passade på att lämna tillbaka nycklar till hennes kompis. Vi körde sedan hem till mamma där vi fikade, efter det har vi kollat på tve och syrrans foto. Nu håller jag på att laga mat till oss (mamma är fortfarande hos A på sjukhuset). Han är fortfarande sjuk och man vet inte om han blir frisk.
Får se vad som händer i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0