TRÖTT!

I lördags så var jag uppe med tuppen (det är inte ofta när det gäller mig, En gång på miljonen typ). Det
var nämligen dax att flytta. Så 09:15 var vi i lägenheten och pakade det sista, skruvade i särr min säng.
Allt det tog en ca: en timma, så därefter var det dax att paka upp allt igen och skruva i hop min säng. Passade
då även på att byta lakan, dammtorka och dammsuga mitt rum Bytade även gardiner så nu är det rent och snyggt igen.

På kvällen åkte jag in till Malmö för att fira en underbara vän som fyllde år. Träffades på Stortorget för att sedan gå till Mosaik och äte middag och förtärra drika. Jag beställde en P2 (den är sjukt god), cola,  en tapas med friterad potatis skivor med aoli och en tapas med fläskfilè grill spet med taztiziki. Det var rikltigt gott så den restaurangen kan jag varmt rekomendera. Bra priser, mysigt ställe och sjukt bra servis. Där satt vi till 12:00 så därefter tog jag tåget hem. Väl hemma gick jag o la mig direkt.

Så i söndags sov jag länge, det var super nice. Tog bara på mig och gick direkt och städa min del av lägenheten. Mamma kom och hjälpte mig så jag hade hadlat fika till oss. Så mysigt vi hade det. TACK så mycket för hjälpen min kärra familj. När vi var klara så gick vi en runda (fick inte nog av mottion då vi städa hahaha). På kvällen tvättade jag, kolla film och åt en god middag.

Jobbar i dag och får se vad som händer i kväll.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du kan få låna boken av mig om du vill

2009-01-27 @ 11:57:57
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0