Trött tröttare tröttast!

Så sjukt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ändå gick jag och la mig tidigt i går och sov hyffsat länge i morse. Jag fattar inte. Måtte det inte vara en början till feber eller influensan.

Var och handlade och gjorde lite ärenden i går efter jobbet. Därefter så åkte jag hem till Rebecka för att vara kattvakt till hennes katt Sixten. Åt sushi och kollade lite på tv:e samtidigt som jag myste med Sixten. Vid 23 tiden blev jag så trött att jag bestämmde mig för att lägga mig för natten. Sakt och gjort somnade ganska snabbt och sov till 08:00 då klockan ringde i morse.
Gjorde mig i ordning och gick till bussen, tåg sedan tåget till Malmö köpte mig en latte på EH Centralen (för att pigna till). Så tog jag tåget hem för att sedan gå till P som skulle laga några nagler till mig. Köpte tulpaner och en bagel med mig hem. Plus att jag handlade mjölk för den var slut. Väl hemma pakade jag upp min pakning och började göra två jordgubbspajer för att jag skulle ha gäster vid 14. Det har jag haft nu och det var rikitgt trevligt.
Får se vad som händer i kväll då jag är sjukt trött.

Kyssen

Kommentarer
Postat av: Carro

Sushi! I love it!

Jordgubbspajen lät inte helt fel heller.

2009-01-31 @ 22:00:53
URL: http://wentzel.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Pajen var jättegod, det gjorde du bra! :o) Tack för idag :o)

2009-01-31 @ 23:03:30
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0