Kul fakta

01. fullständigt namn? - Ida Märta Josefine Witting
02. exakt ålder? - 24 år och 4 mån
03. vart bor du? - Hullan Ystad
04. bor tillsammans med? -  Mig själv =)
05. husdjur? -  Nej tyvärr men vill ha en hund
06. färg på ditt hus? - Bor inte i ett hus
07. när är du född? -  840912
08. klass? -  Ingen, jobbar
09. vilket år tar du studenten? - 2003
10. något jobb? - Japp
11. när gick du upp i morse? - 05:50
12. när ska du sova? -  Ikväll förhoppningsvis
13. duschat idag? - Japps :)
14. kramat någon idag? - JA
15. pussat någon idag? - NEJ
16. vad har du ätit idag? - Två bullar med kantarel ost på.
17. dagens klädsel? - Blåa jeans, svart linne, & en blå skjorta.
18. dagens smink? - Läppsyl
19. dagens sötnos? - Min syster
20. dagens roligaste? - Petra

SOCIALT,
21. har du många vänner? - Många och många. Är inte hur många vänner som räknas.
22. hur många har du kysst? - Hahah för få 
23. vem kramade du senast? - Egzona
24. hur många har du haft sex med? - Hahah
25. hur många har varit otrogna med dig? - Ingen vad jag vet! 
27. har du pojk-/flickvän? -  Ikke
28. vem pratade du med i telefon senast? - Han
29. vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Min syrra Är du vaken??



FAVORIT,
31. film? - SAW (alla fem)
32. låt? -  Lätt Poker face med Lady gaga
33. mat? - Sushi
34. dryck? - Saft, läsk, Latte
35. färg? - Lila, grått, svart, rött och blått
37. stad? - Malmö, Lund, Stocholm & Tylösand
38. land? - Sverige och England
39. ämne i skolan? - Samhälle och Religion
40. strul? - What?

SENASTE,
41. personen du tänkte på? - På min syrra (då hon åker i morgon)
42. personen du kysste? - Länge sedan för att kommentera
43. gången du spydde? - För ca: ett år sedan
44. gången du grät? - Ca två veckor sedan
45. pizzan du åt? - Robin Hodd
46. gången du var i Göteborg? - När jag var liten så typ 14 år sen.
47. gången du var i Stockholm? - I oktober förra året då jag hälsade på mina kussor
48. gången du var full? - ca 4 år sedan
49. gången du var hög? - Har adrig vart hög, kommer ALDRIG vara det.
50. personen som såg dig gråta? - Många som ser det då jag gråter ofta

ANTINGEN ELLER,
51. svart eller vitt? - Svart
52. hund eller katt? - Kan inte välja. Men har aldrig haft hund men ska skaffa
53. ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma
54. tvspel eller datorspel? - Inget av det
55. singel eller upptagen? - Är singel, emn vill hellre vara upptagen
56. hångla eller ha sex? - Sex
57. lunarstorm eller helgon eller playahead? - Fejjan
58. ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad tror jag 
59. big Brother eller paradise hotel? -  Big Brother
60. har du svart hår eller blondt? - Svart
61. har du blåa ögon eller bruna ögon? -  Blågråa
62. choklad eller lakrits? - Choklad
63. göteborg eller stockholm? -  Stockholm
64. högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. coca cola eller fanta? - Coca-cola
66. pizza eller kebab? - Inget
67. randigt eller prickigt? -  Randigt
68. älska eller älskas? -  Båda! :)
69. leva eller dö? - Dum fråga.. Leva SÅKLART!

ANTAL,
70. personer du älskar? - Alla mina vänner, familj och släkt
71. personer du hatar? - En del
72. pojk-/flickvänner du haft? - ziro
73. personer du hånglat med inom en 24h-period? - En
74. glassar du ätit på en dag? - Kan vara typ 2-3
75. festivaler du varit på/ska på detta året? - Kanske Malmö festivalen i sommar
76. gånger du haft minnesluckor? - ALDRIG
77. gånger du varit hög? - noll
78. personer du saknar just nu? - Ingen. Men i morgon min blir det syrran
79. gånger ditt hjärta brustit? -  För många

VEM,
80. vill du kyssa nu? - Ja du
81. ska du träffa imorgon? - Mina kollegor
82. sjöng du senast för? - Mig själv!
83. hade du senast msn.konversation med? - Syrran, Jonathan
84. spelade du senast tvspel / dataspel med? -  Sjukt länge sedan
85. vill du ta med dig på en romantisk resa nu? - Han 
86. vill du kasta en sten i huvudet på? - Folk jag inte känner
87. förtjänar att dö? - Djurplågare, pedofiler mfl
88. är söt? - Asterix
89. vill du sova jämte inatt? -  Han

VAD,
90. gör dig glad? - Komplimanger, snms, presenter mm
91. gör dig ledsen? - Olika, men bla vissa filmer
92. vill du helst göra nu? - SOVA
93. önskar du att du slapp göra? - Jobba, då jag vill bli miljonär
94. vill du ha nu? - En massa pengar
95. önskar du dig i födelsedagspresent? 9 månader till dess så jag kommer inte på något
96. längtar du till? - Sommaren
97. tycker du om dina betyg? - En del
98. ångrar du i ditt liv? - mmm vissa saker
99. är det bästa som hänt dig? - Bla studenten
100. hur mycket är klockan? - 11:32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0