Då var jag/vi framme

Ja, allting blir inte som man har tänkt sig. Och det har jag fått uppleva nyligen. Då jag har börjat jobba efter en del saker som har inträffat. Och det gick över förväntat så jag är nöjd.
Har inte hänt så mycket sen sist.

Träffade först en helt underbar kompis på dagen igår och det var rikitgt trevligt (det får vi göra om snart igen C). På eftermiddagen så var jag inom hos P för att låna en av hennes resväskor (tack så mycket du är guld värd).
På kvällen titta två av Hemmakväll tjejerna in hos mig på förfest, det var super trevligt åt en bit mat, drack och spelade lita spel.

I dag var jag uppe med tuppen då jag skulle packa det sista och göra mig i ordning för avfärd. Så nu är jag i Tylösand med R och vi har precis avnjutit en god middag.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åhh va härligt med tylö! Hoppas ni får de mysigt..

2009-07-06 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0