Jag är så glad!

Det var länge sedan jag kännde mig så här glad som jag gör i dag. Men sen i eftermiddags så är det precis som att hela mitt ansikte lyser om mig.

Sov ganska länge i dag men vid 14:15 så träffade jag en helt underbar tjej över en rikitgt lång fika. Vi har setts en gång tidigare då vi satt och fikade med vars en vän på en uteservering. Vi känner inte varandra sen tidigare men vi har/kommer ha en sak gemensamt om ett tag. Efter i dag så känns det som vi har kännt varandra hela livet och denna tjej är helt underbar. Jag är sex år äldre än henne med det kan jag säga att det märks inte. Hennes mamma är helt fantastisk, har nog aldrig träffat sådan underbara människor innan.
Hon kommer följa med mig den dagen då det är dax (givetvis så ska mamma också med).

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du fått en ny kompis :o) Tack för vykortet,det kom igår :o)

2009-07-11 @ 08:58:17
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0