Känn dig träffad!

Till dig:

Har sagt det innan men jag får väl göra det igen då du inte fattade. Jag respekterar dig till 100% fast vi inte har samma vaderingar. Men du verkar inte göra det då du nästin till alltid ska klaga på något eller någonting jag gör. Är det inte vad jag gör, tycker, säger eller ser ut så är det något annat. Varför? Har jag gjort dig något eller?
Du vet inte hur jag mår. Och jag kommer nog inte våga berätta det efter allt detta. För riksen är ju bara att det kommer bli värre. Men fan inte så konstigt när man mår som man gör när bla du hackar på en. Trodde vi var vänner. Men hade visst fel. För så hör gör inte vänner mot varandra.

ETT RÅD: SKÖT DU DITT SÅ SKÖTER JAG MITT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0