I kväll kommer sis hem från ca 5 månader i Thailand

Såg den tredje filmen i går kväll och det var I taket lysser stjärnorna den var väldigt bra den med,
Somnade inte fören 05:30 i morse för att jag hade mensvärk utan dess like. Sen upp vid 11:00 för att börja tvätta. Men det är snart klart ska ner nu vid 14:45 och städa och lämna över tvättstugan till nästa.
Har dammsugat med i dag för nu är den laga. Har gått ut med Lizzie i koppel på balkongen (är ju rädd att hon ska ramla ner annars) och så har jag diskat undan lite.
Efter att jag hämtat det sista i tvättstugan ska jag göra mig i ordning och cykla ner till P.

Som sagt sis kommer hem i kväll. Ser verkligen fram emot det, har längtat efter henne jättemycket. Så det ska bli spännande och höra allt som hon har varit med om. Titta på alla foton som hon har tagit. Kommer börja gråta när jag ser henne i kväll (då vi ska hämta henne) för att jag kommer bli så glad av att se henne.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0