Jag har fått ett datum, jag har fått ett datum

Som sagt i går var det tisdag och jag var uppe med tuppen. Närmare bestämt klockan 05:45 åt frukost och gjorde mig i ordning. Mamma kom och hämtade mig 06:30 och då var det av till Kristianstad. Klockan 08:30 var jag på möte ang min operation som jag ska göra. Mötet gick bra och jag har fått ett datum till det nu. Det blir i september och till 99% den 14-15.
När mötet var klart körde vi in till centrum och fikade och gick i affärer. Sen köpte vi jordgubbar och satte oss på en bänk och smaskade på svenska gubbar. På väg hem så körde vi inom Åhus och köpte varsin glass och pratade med sis som ringde mammi. Hon kommer hem den 14:e juni. Längtar som fan.
Väl hemma så träffade jag C som var i stan. Tog en fika/kvällsmat (fö min del) på Snuggles medans vi pratade då det var ett tag sen vi sågs. Sen satte vi oss på en bänka och inhalera sol samtidigt som vi pratade ännu mer.
Gick och la mig tidigt i går då jag var så trött.


I dag har jag inte gjort så mycket. Vaknat ätit frukost sitter här nu. Ska snart göra mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Annika

Är så glad för din skull :)

2009-06-03 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0