Lör-söndag

Dagen har inte betått av så mycket faktiskt. Sovit för att få bort min menssmärta men det gick inget vidare. Gick upp och vattna blommerna, kelade med Lizzi, diskade och så hade jag tänkt att dammsuga men det gick inte så bra. Pappis dammsugar slag började ruka/brinnalite så den kunde jag ju inte använda mer och syrrans är full och jag vet inte vart hon har lagt sina dammsugar påsar. Så vi får göra att nytt försök i morgon igen då pappis dammsugare är lagad.

Gjorde mig sedan i ordning och cyklade ut en runda innan jag cyklade hemåt passade jag på att handla middag för kvällen. Har precis kollat klart på två av tre filmer som jag hyrde i går kväll.

Dels var det Wallander Hämden            &
 så var det Vi hade i alla fall tur med vädret igen  


Båda var bra var och en på sitt sätt. Har aldrig sätt Vi hade alla fall tur med vädret (ettan). Men det behöver man inte heller ha gjort för man förstår ändå. Wallander är ju ett måste då man bor/kommer i från Ystad. I denna filmen så var det BARA från Ystad och den var en av de bästa än så länge. Ser fram emot nästa Skulden som kommer i nästa eller nästa vecka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0