Midsommarafton!

Gick upp tidigt i dag för att packa i hop Lizzies saker då hon skulle bli hämtade på eftermiddagen. Hann med att kolla på en film innan dom kom. Så runt 14:00 kom mina kusiner och hämtade hem henne (saknar henne redan). Fick ett halsband av dom som tack för hjälpen. De hade köpt det på Kreta och det var min månadsten, det var jättefint.
När de hade gått dammsög jag hela lägenheten och därefter gjorde jag mig i ordning. Cyklade sedan ner på stan för att köpa en present till mamma och A. Sen hem till dom på middag och det var rikitgt gott.






Trodde du var min vän, men det känns inte så längre. För vänner gör inte så mot varandra. Jag gillade dig verkligen, men nur är jag sårad och besviken. Trodde inte det om dig. Vad har jag gjort dig? Du borde kolla upp fakta och hålla dig till sanningen innan du säger/skriver någotting annat. Och har du inte fakta ta reda på det eller skit i det.


Kommentarer
Postat av: Annika

Men gumman! Låter tråkigt det där sista :(. Du vet var jag finns. Stor kram!

2009-06-20 @ 17:55:57
Postat av: Carro

Det var helt underbart i Italien! Poolen var bland det bästa =)

2009-06-20 @ 20:26:01
URL: http://wentzel.webblogg.se/
Postat av: Nikki

Du har verkligen en sjukt fin blogg!

2009-07-06 @ 16:10:58
URL: http://nitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0