Ovanligt!

Är du..

Arrogant: Nja kan hända!

Osäker: Någon gång

Trött: Händer

Intressant: Ja, klart. Det är väl de flesta eller?

Smart: Alla är väl det på ett eller annat sätt.

Barnslig: Hahah händer

Liten: Det kan jag inte på stå

Lätt: på vad då?

Skoltrött: Var ett tag sedan jag satt i skolbänken så jag vet inte.

Rolig: Alltid

Pratglad: Alltid

Frågvis: Ja, annars får man inte veta något.

Organiserad: Ja

Hälsosam: Ibland

Blyg: ALDRIG

Attraktiv: Inom kort

Lätt uttråkad: Nej

Vegetarian: Nej

Besatt: av skräck filmer JA

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Nja



Har du..

För många vänner: Nej opch jag räknar dom inte heller så länge jag vet att de är äkta

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Nej

Färgat håret: I dag

Brutit några ben: Ja, handleden

Några piercings: Nej

Egen dator: Nix

Gjort bort dig rejält: Klart, vem har inte det?

Bra självförtroende: Tja

Komplex: Det har väl alla

Kysst någon: Klart

Haft sex: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Nej

Stulit någonting: Nej

Gjort något olagligt: Ja



Vem..

Saknar du: Syrran ♥

Vill du döda: Inte i dag

Rörde dig sist: Tagentbordet

Slog du sist: Slås inte

Kramade du senast: Pappi

Kysste du senast: Haha ett kk

Skrev du till sist: Till C på fejjan

Vill du vara som: Mig själv

Sårade dig sist: Kommer inte i håg då det händer ofta

Vill du bli galet full med: Mina vänner

Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma, A och P

Fick du sms från senast: A

Ringde dig senast: A

Ska du gifta dig med: Tja J
Får dig att skratta: Mina vänner och familj. Eller något roligt humör program


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0