Svennebanan

Har inte hänt så mycket sen sist. Har fixat och donat lite, kelat med Lizzie då hon kom till mig i onsdags kväll. Hon kommer stanna till på midsommarafton. Alltså tills på fredag någon gång åker hon hem,

Träffade S i går (torsdags). Vi hade en heldag i hop. Gick först hem till henne och lämnade lite saker följt av en fika på EH. Därefter gick vi en sväng om i stan och hämtade sedan hennes bil så att vi kunde handla. Hem till henne igen och snackade en massa och bestämde oss sedan för att vi skulle äta mat i hop och kolla på en film.
Gick hem vid 21:oo och kollade på en film innan jag gick och la mig.

I dag skulle jag göra en massa saker men orkade inte pga vädret. Så jag sov länge, kollade på en annan film och kelade med Lizzie. Fixat en del saker hemma och läst lite. I kväll blev det bättre väder så då gjorde jag mig i ordning och gick ut en runda. Lämnade bla några filmer hos P & D höll de sällskap och åt middag med dom.

Nu kommer snart Sis hem. Bara en dag kvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0