Tisdag!

Gick upp 08:15 och cyklade ner på stan för att ta ut pengar, köpa latte och nya bullar. Inom på apoteket och köpa raketer och kräm. Runt 09:00 kom min granne upp för att ge mig en timmes massage plus att jag låg 10 minuter på hennes spikmatta (visst att det gjorde ont dom två första minuterna sen var det ganska skönt. Och när du kom upp från den så var det en skön känsla). Bjöd henne på en latte med.

När hon hade gått gjorde jag mig i ordnin och pratade lite med sis. Sen tog jag tåget till Malmö för att jag skulle träffa Becci som är nere från Stockolm. Vi gick en runda i stan och sedan lunchade vi i hop.
- Tack för i dag! Det var jättekul att ses.

I kväll blir det dubbel avsnitt av Despret Housewifs

Kommentarer
Postat av: Annika

Raketer, haha, ja det kan man ju oxå kalla dem... =)

2009-06-16 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0