Bara välja 3 saker...

Jag kommer göra denna listan längre än vad min underbara vän C gjorde. Pga jag kom på fler "3 saker" och att det är kul

*Tre gator jag bott på: Ardennergatan, Mariagatan och Replagaregatan
* Tre favorit låtar just nu: Heartless, Poker face och Right rund
*Tre städer jag gillar: Lund, Tylösand och Stockholm
* Tre favorit färger: Röd, Blå och grå
* Tre saker jag driker helst: Latte, coca-cola och Smoothie
*Tre sjukt bra filmer: Mirros, SAW 1-5 och Sex and the city
*Tre favorit godis: Ahlgrens bilar, sockerbitar och marabou
*Tre affärer gillar:  H&M, Zizzi och IKEA
♥ Tre jobb jag har haft: bla Servitris, vårdbiträde och kiosk/gatuköksbiträde
♥ Tre platser jag har bott på: Lund, Svarte, Ystad (bor här nu)
♥ Tre saker jag gillar att se på TV: Andra Avenyn, Mia & Klara, CSI
♥ Tre favoriträtter: SUSHI, grillat och tacos
♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:  Sängen, Stockholm eller in ett varmt land
♥ Tre personer jag utmanar:  Cornelia, Angelica, sedan en frivillig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0