Det är Redbull jag vill ha!

Japp det har jag fått med mmmm så gott. Inte bra att det är så gott då man lätt kan bli beroende av det som många andra söt saker här i världen. Och givit viss så är det alltid det onyttiga som man tycker om som också är det farliga. Varför ska det alltid vara så?

Efter en stunds TV:e tittade så satte jag mig framför en annan skärm. Inte så mycket som händer här i heller. Men i för sig så kan jag välja lite mer vad jag vill göra här så att det kan bli kul. Krabelurerna blev riktigt goda och sjukt mättande så det kommer jag göra fler gånger men då ska jag göra en halv satts (för jag orkade inte äta upp alla inte ens hälften).

Ska kolla till min tvätt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0