Fredag igen!

Skit vad tiden går fort, man hinner ju knappt ropa hej fören det är fredag igen. Men egentligen gör det ju inget för vissa lägge så vill ja att det ska gå fort fram.

I dag har jag inte gjort så mycket. Sovit länge fast att jag inte ska göra det. Var nere om i stan och hämtade min nya Lacoste väska (för min gammla har gått i sönder). Har tagit ett år nu. Men det är bara för att det först vissade sig att den var slut i butikerna, sen var det på lagret med, sen skulle den komma in igen, sen vissade sig att det skulle komma. Men i går fick jag besked att den färgen inte kommer in igen. Så jag tog en svart, plus att den modellen som jagh köpte inte heller kommer igen. Så det blev en modell större. Så jag fick den fast att det var en mellan skillnad på 300 kronor. Taget! Jag hade även tagit den om jag skulle lägga till dom 300 kr själv. Därefter köpte jag mig lite fika och satt i solen och nöjt med en tidning.

Har precis varit och handlat, ska nu laga lite middag sedan blir det Let`s dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0