Hur?

Kunde det bli så det fattar jag inte. Att Carolia uf ugglas gick vidare till globen? Det var nästan ett skämt men men det är väl många som gillar den sorts musik. Hon hade i alla fall sjukt snygga stövlar, men det håller ju inte.

Jag hejjade på Lilli & Sussi ända in i det sista, men det räkte inte i heller då dom tyvärr inte gick vidare. Kommer i håg sen jag var liten att det var en av mina favorit grupper. Då jag bla. hade en cd-skiva av dom. Så jag blev glad då jag hörde att  de skulle vara med i Melodifestivalen i år. Och att dom kommer att släppa en ny platta. Då ska denna tjej köpe den. Men Sarah var rikigt bra hon med och siken röst hon ligger inne med.

Efter jobbet i går så gjorde jag inte så mycket. Gick och handlade lite plus att jag hyrde tre filmer. Så två av dom i går när jag kom hem och den tredej ska jag se i dag.

Gick upp tidigt i dag och cyklade först och handlade nya bullar till frukost som jag mamma och A åt till frukost. Cyklade sedan hem efter ett tag då jag vilade lite. Sen kom min farbro och mina kusiner med dreas katt som jag ska vara kattvakt till i nästa vecka och framåt. Nu i kväll har jag åkt med mamma och handlat plus att vi var uppe om hos mormor. Så som sagt så har jag ätit och sätt på andra chansen nu i kväll och ska snart se på den tredej filmen som jag hyrde i går.

Puss heii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0