Jag vill vara fri som en fågel!

Fasen fasen fasen! Varför? Fast att man snartblir 25 så är man ändå inte fri. Där är alltid något/någon som får en att göra så att man blir fast i något. Pallar inte sånt. Inte heller att man ska vara kollad av folk som vad du har gjort eller ska göra. Jag vill vara fri som en fågel.

Det går sjukt bra att passa mina kusiners katt Lizzie. Hon är så sjukt söt och gullig. Visst att hon är busig men mesta dels så är hon så snäll. Hon är en liten hona på åtta månader, vanlig bond katt med rikitgt fin täckning. Både, röd, vit, mörk/ljusgrå och lite brun och med gula ögon. Är så kär i henne att jag inte vill lämna tillbaka henne på sönda. Hon är exakt en sådan katt jag vill ha själv.

I lördags så träffade jag en underbar vän inne i Malmö vi shoppade en del. Jag köpte lite fler pärlpr och plattor *hahah*
På kvällen åt jag middag uppe hos pappa &M med farmor och min farbro från Stockholm. Det var hur trevligt som helst.
I söndags så tvättade jag som vanligt. Efter det så kommer jag inte i håg vad jag gjorde men på kvällen kollade jag bla. på Beck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0