LÖRDAG *Jippi*

Ok att jag har längtat efter lördag, men i dag har den varit ortoligt seg eller dyster. Hela dagen har kännt som söndag inte alls kul. Jag tycker annars om lördag, ja det är den bästa dagen under veckan. Men men.

Sov länge i dag igen då jag inte kunde somna i natt. Gjorde mig i ordning cyklade till morfar och hälsade på en stund. Sen cyklade jag vidare och handla lite tills i kväll. Ska nämligen göra krabbelurer (som jag ska göra i våffel järnet) med grädde och sylt. Så sjukt gott plus att man slipper den dryga osen som våffel smeten ger. Sen jag kommit hem så har jag inte gjort så mycket, suttit här, lekt med Lizzie, donat lite och pratat med M och P.
Nu ska vi grädda smeten sen är det sitt lägge i soffan.

Fortsatt trevlig lördag på er!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Aaa, jag gjorde den själv.. det gick bra! :)

2009-03-21 @ 20:25:11
URL: http://tattoofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0