Redan måndag?

Som tiden springer i väg. Hinner ju inte ropa hej fören det är en ny dag som kommer. Är det meningen att åren då man är ung så gå i en X2000 fart för att sedan gå i singel fart när man blir gammal? Tycker att det ska vara tvärt om men men inte mycket man kan bestämma här i världen.

I torsdags åt jag frukos/lunch med en kompis inne i Malmö därefter så shoppade vi lite. På kvällen gjorde jag inte så mycket. I fredags så kommer jag inte i håg vad jag gjorde. Lördags fixade jag först en del av mina nagler därefter åkte jag in till Malmö för att träffa C. Var i stan och på entrè, då vi väl kommit in till det fiket vi hade tänkt och ta så stängde dom om tio minuter attans då. Så vi tog en fika på Sorl som ligger på Davidshallstorg. På kvällen gjorde jag inte så mycket.
I går så var jag hos mamma och A åt middag hos dom på kvällen.

I dag håller jag på att tvätta efter det ska jag göra lite ärenden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0