Rehab?!

För att jag mår dåligt hade inte varit helt fel. Eller?! När jag väl hade blivit inlåst där hade jag väl ångrat mig till tusen. Och finns det någon normal rehab för oss såm är depprimerade? Ja, för inte fan vill jag hamna på ett mentalsjukhus för inte fan är jag ett psykfall eller?

Mår bra men ändå inte. Sover länge igen. Var hur bra som helst förra veckan men nu går det utför IGEN. Varför? Jag vill att det ska vara bra. Jag har fått en kontakt igen så det gynnar ju.

Det går hur bra som hellst med Lizzie synd bara att det snart är söndag. Vill ju ha henne hela tiden, kommer kännas sjukt konstigt i nästa vecka då jag inte har henne längre. Trodde inte att det skulle kännas så men men. Jobbigt värre!

Sis mår hur bra som helst i Thailand. De har jobb nu två för att vara helt exakt. Dels på ett TM företag och så på en  restaurang. De ha bla annat tattat sig och så har det träffat på en gammal vän från Sverige och hans vänner. Så det är ju bara ljuva livet.


Kommentarer
Postat av: annika

Vad ska vi göra åt oss två?? Fick du nån schysst kontakt? kanske läge att ändra dos eller sort.. Jag håller på dig! Löwe

2009-03-18 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0