Skräck...

...ni som känner mig vet ju att det har jag dille på nu. Kan inte komma i håg när jag hyrde en komedi, drama eller något annat senast. Säkert minst ett år sedan sist, men men det gör mig inget för skräck och thriler är sjukt bra. Det tycker jag i för sig de andra är med men just nu så har inte dille på det.

Efter att jag tvättat klart så gjorde jag mig i ordning och cyklade en runda då solen sken och det var ett skönt väder. Ok solen skiner fortfarande (skönt att det är ljust så länge nu). Pompade däcken på cyklen gjorde ett ärende till min vän P. Sen köpte jag med mig fika hem, inom och lämnade filmer hos en annan P där jag hämtade en annan och höll henne lite sällskap. Därefter så cyklade jag och handlade. Väl hemma så har jag läst lite, diskat och hängt/ vikt in den rena tvätten.
I kväll blir det CSI sen en eller två skräck filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0