Thats friday today!

Så sjukt skönt med fredag så ni ANNAR inte. Händer inte så mycket i helgen men det är ändå skönt att vara ledig. Inte direkt att man tackar nej till det.

Efter jobbet ska jag bara göra några ärende på stan bla köpa en present till en underbar vän som fyller 26 år i dag. PAULINA GRATTIS! Plus att jag ska handla SUSHI som var sjukt länge sedan jag åt (känns det som).

Ska på middag uppe hos M i morgon då jag träffar min farbror med (var ju inte tag sedan). Innan på dagen ska jag försöka att träffa en av mina vänner. Är ju kattvakt åt mina kusiners katt från om det i går och 1,5 vecka framåt så jag kan inte vara borta allt för länge. Ska göra en massa andra saker som jag har på en check lisat.

Söndag blir det tvättdax som vanligt därefter vet jag inte vad som händer.

Puss heii

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Var håller du hus egentligen? har inte sett dig på AS länge!

2009-03-20 @ 23:25:16
URL: http://tattoofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0