Vad då terapi arbete?

Som ni läst innan så är jag sjukskriven från i fredags och två veckor framåt. Men som sagt på 50%, vilket då blir att jag är lediga vissa dagar och då är det HELA dagar så det känns bra. Det började gälla i går (måndags), tar vara på det och försöker gå upp in normal tid och lägga mig i normal tid med. Och än så länge har jag lyckats med det JIPPI. Trodde inte det skulle ske.

I fredags efter jobbet hände inte så mycket vad jag kommer i håg. Jo jag kolla på två filmer som jag hyrde innan jag åkte hem från Lund. I lördags så skulle jag egentligen träffa en kompis på kvällen men jag bara orkade inte. Så på dagen kom mina kusiner och min farmbro med deras katt som jag ska vara kattvakt till fr om på torsdag. På kvällen kollade jag på bla en film.
Söndags var jag inne i Malmö och träffade en kompis vi shoppade lite och tog en fika.
I går så var jag och lämnade filmerna i Lund där efter så åkte jag till Malmö och handlade pärlor med pärlplattor. Så nu j*vlar ska här läggas pärlplattor som aldrig förr. Gjorde ett armband och en pärlplatta på kvällen då jag kommit hem.

i dag har jag tvättat, byggt två pärlplattor (så sjukt kul och man blir beroende). Sen så gick jag med mamma i stan och gjorde lite ärende. Sen tog vi en fika på Hartmans med P. Har kommit hem för 1,5 timme sedan. Så har laggt en pärlplatta till, hängt in tvätt och nu sitter jag här.
Blir vilo läge framför TV:en i kväll med god mat och dricka samt sjukt bra TV:e program och lite pärl läggande.

Puss heii

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul med pärlplattor :o)

2009-03-10 @ 20:25:05
URL: http://mygganangelica.blogg.se/
Postat av: Annie

Tjena josse!

Hur är det med dig??

Läste i nåt inlägg att de inte va tiptop...?

Iaf, tänkte fråga om du kanske har lust att träffas o ta en fika nån dag? när du ändå är i malmö? Jag får väl ungefärliga jobbtider så småningom så jag vet när jag är ledig..:)

Kram på dig!

2009-03-11 @ 12:24:58
URL: http://yeeeaah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0