Voices

Gjorde inte så mycket i måndags.
I går var jag på jobbet och det gick bra. Fast att jag har tappat gnistan nu när jag mår som jag gör. Men det ska bli bättre hoppas jag.

I morse så var jag först hos K och det gick riktigt bra så nu är jag sjukskriven igen på 100% i en tid framöver. Efter det ringde jag några samtal på väg ner till stan för att ta min cykel och ta tåget. Men missade det så gick inom på Snuggles och lunchade lite. Så tog jag nästa tåg i stället för att träffa en kompis på entrè där hon jobbar. Så tog jag en fika och hon en lunch på Weanys coffe. Riktigt trevligt att träffa dig och snacka en massa A. Bokade sedan in en tid för klipp och färgning och det ser jag fram emot. Kom hem vid 16:00, så nu har jag bara tagit det lungt och ska snart äta en god middag. Får se vad som händer i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0