Why?

Varför blir det aldrig som man har tänkt sig? Har massa saker jag burde göra men jag har inte ens börjat på dom. Ok lite men det kan jag inte komma långt med. Ikke bra alls, men har bestämmt mig att jag ska ta tag i lite varje dag så förhoppningsvis är jag klar med det denna veckan.
Tror jag vet varför jag gör det. Orkar inte ta i tu med det då det har blivirt mycket man vill/ska göra men också om man kommer på något roligare att göra. Plus att om man är sjuk/inte mår bra klart att man bara vill göra roligare saker eller sova i stället för att göra sin check lista.

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: Jag köpte inte någonting till Håkan utan köpte en grej till pappa. Italien drar jag till i början av juni och blir borta i ca 2 veckor.

Kram

2009-03-05 @ 11:04:03
URL: http://wentzel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0