ÄNTLIGEN fick du tummarna ur röven!

Gjorde inte så mycket i går kväll tittade på tve sedan la jag mig för kvällen.

I dag var jag uppe med tuppen. Fick besök i morse då jag behöve lite hjälp med en sak. Därefter ringde jag några samtal och sedan cyklade jag ner på stan och tog en frukost. Körde hem om därefter upp hos dr och fick äntligen mitt papper (så nu hoppas jag mina pengar kommer i mitten/slutet på veckan). Till förs... och lämnade pappret in om på Coop för att handla lite och sedan till poståkeriet för att posta ett brev.
När jag kom hem tvättade jag en kortis, läste lite och ringde ett samtal till som var viktigt.

I kväll blir det lite favorit tve program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0