Blev ändrade planer...

...i morse då mamma ringde och sa att hon hade fått migrän. Inte alls kul! Så jag blev kvar hemma men gjorde ändå mig i onrdning och gick sedan och vilade en timme till.
När klockan sedan ringde så tog jag min cykel och cyklade i väg till dr. Shit vad människan gör mig arg, ledsen och besviken. Vad är det du inte fattar i min menning?
-JAG BEHÖVER MINA PENGAR!
Men pajasen säger bara allt utom det jag vill höra.

Efter det så cyklade jag ner på stan och tog en frukost och varvade ner. Därefter in på Hemmakväll och pratade med D plus att jag hjälpte henne.

Kom hem vid typ 17:00 så nu har jag tagit på mig myskläderna ringt två samtal. Ska nu värma mat innan jag sätter mig i soffan för att få lite ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0