Blev fint väder till slut!

Japp det stämmer hahah!
Gjorde inte så mycket under dagen i dag. Runt halv sju så kom mina kusiner och min fabror och hämtade Lizzie. Därefter så dammsög jag lägenheten och sedan cyklade jag och handlade lite mat.
Så i kväll har jag kollat lite på tve. Var bla en film som jag såg och lite annat.

I morron så ska jag ringa några samtal om hopp att jag kan få mina pengar från f...kassan snart. Hur ska jag annars klara mig? Så j*vla långtid som två månader kan det inte ta?! Eller ju det har det ju gjort. Men det är fan inte normalt. Fattar inte hur de j*vla människorna tänker. Hade varit dom som hade varit sjukskrivna kan jag slå vad om 1000kr att det ALDRIG hade hänt dom. Så sjukt att man behandlar människor så olika.

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack :) De e en tjej som jag hittat på internet som fixat den. Hon e grymt duktig.

2009-05-25 @ 09:21:45
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0