Då var det 1 maj i dag!

Redan maj månad. Du är så VÄLKOMEN, men shit vad tiden går fort. Kändes som det var i går min sis åkte till Thailand men icke så nice det var hela fyra månader sedan. Hon kommer hem om exakt 40 dagar långtar så mycket efter dig.
Vad händer mer i maj? Jo mamma fyller år och en underbar vän till mig kommer ner från Umåe och hälsar på /fan vad jag saknar dig med). Hoppas att jag kommer få mina j*vla pengar och att jag börjar må bättre. Ska vara katt vakt under Kristehimel helgen till mina kusiners katt (samma katt som jag passade innan). Hrm sen får vi se vad mer som kommer att hända i maj månad. Vill köpa mig en katt men hittar ingen alls. Tänkte att det var ett perfekt tillfälle nu när jag är sjukskriven men lite svårt när jag inte hittar någon som passar.
Känner du någon som har kattungar till salu i Skåne? Så hör gärna av er till mig.

Åt kinamat i går kväll det var ett bra tag sedan sist så det var så sjukt gott. Kollade lite på tve följt av skräckfilmen Gag. Riktigt bra film så den kan jag varm rekomendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0