Du sköna maj!

Måste ju erkänna att du är sjukt välkommen fast att tiden bara springer i väg från mig.

Gick upp rätt sent i dag inte alls bra men men vad ska jag göra åt det när det redan inträffat? Jo att jag ska försöka göra så att det inte händer igen.

Jag vill också ha sol på min balkong. Den sitter i ett sådant läge så att det typ aldrig blir sol på min balkong och det gillar jag inte. Var sugen på att sätta mig där ute och läsa en bok/ tidning med en kopp kaffe som precis blivit klart. Men jag kommer nog sätta mig där ändå men får dock ha en filt på mig annars blir det för kallt.
Vet inte vad som händer i kväll. Hade tänkte göra några ärende i dag men de är för sent nu så det får bli i morgon i stället,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0