Efter mys i tve soffan.

Till A. Ja, maten blev god. Brist på annat så funkar det men inte i längden =)

Efter Babben (var tvugen att se det då Johan Glans var med) och CSI Maimi så såg jag på den tredje filmen som jag hyrde i torsdags. Det var ingen mindre en Twilight, så sjukt BRA film. Trodde inte alls jag skulle gilla den. Men gud så bra den var. Har alltid gillat vanpyr filmer/böcker och kommer göra det så länge jag lever. På minner lite om en bokserie jag läste då jag gick i sexan typ. Att en tjejen människan blir kär/intresserad av killen som är vampyr och att de träffas i skolan. Att det sedan finns elaka vampyrer som vill åt hon tjejen. Och att tjejen sedan vill bli vampyr för att kunna tillbringa all framtid med honom. Ärligt vem vill inte det om man hittar den rätte? Kan säga dig att det vill jag. Kunna leva med den mannen i resten av mitt liv och inte behöva tänka på om vi ska dö och aldrig träffas mer. Så skönt det hade varit om man hade sluppit det. Så finns när där ute Here I am. Come and take me! J*vligt bra storry och väl gjord med bra skådespelare den gynnade helt klart. Rekomenderarden stark. Väntar på spänning på nummer två som går upp bio biograferna 20091120 occ JA jag ska lätt de då. För det blir ju något helt annat på bio fast att vi har biol jud hemma med så är det ju inte det samma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0