En röd dag!

I går (onsdag) så gick jag upp tidigt för att ta en lunch nere i stan. Riktigt fint väder så det blev att jag njöt av det till max. Gick in om till P & D och pratade med dom ett bra tag. På kvällen så träffade jag mamma vid torget. Vi gick och beställde kinamat och sedan handlade vi lite på Coop. Väl hemma hos mammi åt vi kinamt med A och snackade därefter tittade vi lite på tv. Jag löst också VR krysset JIPPI inte ofta jag klarar det.

I dag gick jag också upp tidigt. För mina kusiner kom vid 10:00 och lämnade deras katt här. De åker i väg över helgen så jag ska vara kattvakt. Japp samma katt som förra gången. Det går rikitgt bra. Ska snart hoppa in i ducshen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0