Fakta om mig!

1. Hur gammal är du om fem år?  30

2. Vem var den sista du träffade? Pappa

3. Hur lång är du? 168 (tror jag)

4. Vilken var den senaste film du sett? Déjà vu

5. Vem ringde du sist? Mamma
6. Ditt senaste sms och till vem? Till A. Att hon fick komma hitt och om vi kan ses i morgon (tisdag)?

7. Vad är helgens planer? Kattvakt sen vet jag inte.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på tillfället

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Lördags

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du idag? Hrm 13:00 tror jag

13. Har du någon gång hittat en katt?  Nej

14. Vilken är din favoritplats? I havet på sommaren

15. Vilken plats föredrar du minst? Där det är vinter.

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Hrm svårt och säga. Men hoppas att jag har barn, man och ett hus.

17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar, mörker

18. Vem fick dig att skratta senast? Ballar av stål

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej det tycker jag inte. Men jag äger inga

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda och

 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre

23. Hur många landskap har du bott i? Ett (om man inte räcknar det stället som jag bor på sommaren för då är det två)

24. Har du någon gång spytt på någon? Hahahah ja. På min pappa när jag var liten.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på tillfället men helst barfota.

26. Är du social?  JA

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry eller Sandwish

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Massa saker som resa, shoppa, spara

29. Tycker du om kinamat? JA

30. Tycker du om kaffe? Absolut

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, oboy eller juice

32. Sover du på någon särskilld sida? Hahah ja

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa? Ja, vem gör inte det?!

35. Är du en beroendemännsiska? Ja...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Klart

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller pool? Havet så klart.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöje (allt vd det innebär)

42. Äger du dyra smycken?  Ja, men mer än så kan jag inte avslöja

43. Har du någongång testat narkotika? Nej (inget jag sukta efter)

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En godisbit

45. Vem är den roligaste människa du känner? Hrm det är många det alla är unika.

46. Välj ett ärr på din kropp? VAD ska jag göra med det?

47. Vad har du för ringsignal? Heartless

48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Inte jag men kanske mamma

49. Flirtar du mycket? Nix

50. Vart togs din profilbild? Hos min sis

51. Kan du byta olja på bilen? Nej

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Om jag kunde drömma

54. Läser du dagstidningen? Ystas Allehanda, Metro och i bland Kvällsposten

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja Elle

56. Dansar du i bilen? Eh nej

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kom i håg lista

59. När var du i kyrkan senast?  Juli 2008 då min kusin konfirmerade sig


Kommentarer
Postat av: Petra

var har du hittat denna månne :)

2009-05-19 @ 12:28:53
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0