Förbjuden frukt!

Ja, just det! Varför blir man nästan alltid intresserad eller sugen på någon eller något som är förbjudet? Ok vi människor har ju en spärr som säger till att det är förbjudet (men kanske inte alltid). Nu har jag kommit till ett läge där jag kanske kan vara intresserad av en kille som just är en förbjuden frukt. Det känns inte alls bra men där är något som gör så att jag är sjukt sugen på att få veta mer hur det känns med mera.

I kväll såg jag Humörgalan sammarbete med UNICF på tv4, det var riktigt bra och väldigt gripåande i vissa inslag. Så under programmet så bestämde jag mig för att bli fadder till just UNICF 100kr/månad och man kan ju går ur när man vill. Har velat bli det läge men inte fått tummarna ur r*ven men nu så. Är med i WWF genom mitt bankkort så det känns bra.
När den var slut så kollade jag på den andra filmen såm jag hyrde i grå (filmen jag inte kom på namnet på). Det var en sjukt bra skäck vid namn Amusement. Sjukt bra och värd att se.
Nu sitter jag här och har precis pratat med en underbar vän via msn och fått reda på att hon snart kommer ner till oss i Skåneland JIPPI för det. Har kollat lite på HMs hemsida och hittat lite saker som jag ska besälle. Varit inne på Ticknet och kollat upp vad priset ligger på Stand-up show på Öja krog i sommar kostar. Inte så farligt så det ska jag beställa inom kort.


I veckan skickade jag ut alla mina inbjudningskort till min 25års fest i slutet på sensommaren. Det känns bra att dom är ute nu.
JA tacken har redan börjat trilla in till mig så det känns ännu bättre.
Det är som sagt på en lördag på kvällen givetvis detta årets sensommare. Mina närra vänner, släkt och familj har jag bjudet via ett inbjudningskoret i guld. Då temat för kvällen är GULD och givitvis är det kvällens DRESSCODE.
Kommer också synas på duknigen . Närmare kommer jag skriva vad jag själv kommer ha på mig och vad det kommer att bjudas på. Har redan bestämmt allt men vi inte avslöja allt i för väg.

Har en önskelista som kommer upp vid ett senare tillfälle.

Be happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0