Fortfarande arg!

Var och handlade lite i kväll, mest för att stilla mitt behov.
Har kollat på på tv och läst den bok som jag håller på med. Vet inte om jag sa det innan men det är ju "Om jag kunde drömma". Riktigt bra bok, så bra att jag redan är halvvägs genom den.

Ska snart kolla på den andra filmen som jag fått hem från Lovefilm och det är skräcken Wisper. Berättar sen vad jag tyckte om den.

Har pratat med mamma i telefon med så vi har bokat en del för morgon dagen.
Plus ett annat samtal så förhoppnings vis så ska min telefon (mobil) funka igen senast i början på nästa vecka. Men hoppas att jag har tur med mobilen så att den funkar redan på fredag. Men varför ska jag ha tur??
Förresten fick en Trisslott från Lovefilm i dag och på den vann jag 25kr JIPPI. Ok inte mycket men alltid något då jag ALDRIG vinner eller har sådan tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0