Inhalerat sol

I tisdags så träffade jag en helt underbar vän som jag inte träffat på länge. Vi träffades nere i stan och gick först och tog en fika på Snuggles följt av att vi sedan gick en sväng i stan. Därefter så satte vi oss i solen och snackade en massa skit. På kvällen gjorde jag inte så mycket mer än att bla läsa ut den boken jag har pratat om och börjat på uppföljaren.

I går (onsdag) gick jag upp tidigt för att vara mig. Redan 08:30 gjorde mig i ordning för sedan skulle jag träffa mamma klockan 09:00 utanför mig. Vi cyklade ner till Espresso House och satte oss på deras uteservering och åt deras goda frukost. Därefter gick vi i stan och gjorde några ärenden. Följde sedan med mamma för att hälsa på morfar ett tag. Efter det så cyklade vi en runda i skogen/stranden och vårat stopp blev helt plötsligt Jakten där vi åt en jättegod middag och en liten efterrätt. Vi cyklade sedan och hälsade på mormor på sjukan och därefter cyklade vi var och en hem till sig.
Nu i kväll har jag träffat A. Vi har ätit i hop samtidigt som vi kollade på två skräck filmer. Men den ena var bättre än den andra men jag är ändå inte helt nöjda med dom.

Nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Ännie

Gud vilken mysig dag det låter som.. =) Krama susette från mig när du träffar henne nästa gång!!!

2009-05-14 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0