Klämm dag

Var uppe redan vid 09:00 och gjorde mig i ordning. Läste tidningen och kollade i genom min post. Gjorde sedan mig i ordning för att klockan 10:15 skule jag vara hos k. Det gick väl ok kunde gått bättre, kanske beror det på att jag inte gillar henne så mycket. Hoppas att det blir bättre annars vet jag inte vad jag gör.
Har myst med Lizzie med i dag.

Efter att jag varit hos k cyklade jag och handla frukost och sen in och hålla D sällskap lite. Sen inom mamma och lånade tre filmer av dom och innan jag cyklade hem så handlade jag middag tills i kväll. Bli sallad, pasta och pastasås med macaponeost mmmm så gott (ska ha natchos brevid) siken lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0