Morsdag!

I går så gick jag upp vid 10:00 och gjorde mig i ordning. Sen gick jag ner till grannen vid 11:00 och kom där i från lite efter 12:00. Då cyklade jag ner på stan och köpte mig en latte och en bulle sen vidare in till P och höll henne sällskap fram till vid 17:00. Hem om och lämnade av saker och vidare till mamma och A för att avnjuta en rikitgt god middag. Senare på kvällen kom A och hämtade mig så vi åkte ner på Hemmakväll och hyrde filmen "The chair" (men inte rikitgt så bra som jag trodde att den skulle vara).

I dag tvättar jag (men snart klar skönt) så då ska jag göra mig i ordning. För att sedan träffa både mamma och mormor. I kväll blir det kanske att A kommer över en sista gång. För sen åker hon hem i morgon =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0