Sol i sinne, brun inne!

Det kan man verkligen säga i dag då vädret har varit rikigt nice.

Vaknade vid 10:50 då klockan ringde. Då var det dax att börja tvätta och det gjorde jag fram till 15:00. Där i mellan har jag donat lite som att dammsuga, vattna de torra blommorna, skrivit in recept i min bok.
När klockan var 15:30 kom min kusin och hämtade mig för att vi skulle kunna ta en fika på EH. Dock ingen plats på deras uteservering så vi satte oss på en av bänkarna vid Stortorget (fikan blev ju billgare så det säger man itne nej till). Vi körde sedan hem var för sig. Väl hemma fortsatte jag att dona lita och nu sitter jag här.
Ska snart titta på Parlamentet följt av filmen som går på trean (då den är bra) och så ska jag äta pastasallad.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det gamla vanliga? 12 utanför lindex?

2009-05-11 @ 12:31:22
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0