Soliga måndag!

Hahah jag är så glad. En bra start på veckan detta allså.
Kollade igenom posten för ett tag sedan och då var där ett brev till mig. Men kände inte igen avsendaren, men fattar att det var från någon/något sjukhus typ.
Så jag öppnade det efter ett tag och där stod det DET JAG VILL HÖRA/LÄSA.
Att på tisdag nästa vecka klockan 08:30 ska jag till Kristianstad på möte ang min operation. Det så j*vla nice sjukt glad. Innebär också att operationen kommer bli av i september-oktober 2009. Då har jag bara väntat i ca ett år. Så det har gått rikitgt snabbt. Så runt jul är jag någerlunda SMAL super.

Kommentarer
Postat av: Ännie

Gud va galet!! Bara det känns BRA för dig så är jag glad =)

2009-05-26 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0