Söndag!

Brukar inte gilla söndagar då det inte finns så mycket att göra. Men i dag känner jag att det kommer bli en bra dag. Har saker som jag ska göra med.

Ska tvätta om några timmar. Sen blir det förmodligen en fika med min kusin eller mina kusiner på EH. Kanske att jag kommer hälsa på mamma och A. Beror hur det går med katterna. Nämligen så att dom har tagit hem mormors katter till dom så länge mormor ligger på sjukan. Bara för att de inte ska vara själv så mycket.

I går (lördag) så blev det att jag tog en sväng ner om i stan och satte mig i solen med en tidning och en capputiono mmm så gott och mysigt. Efter ca två timmar i solen så bar det av på min cykel till ICA dels för att handla men också för att hämta mitt bok paket från Bokus, fyra nya böcker som jag kommer börja läsa efter att jag har läst ut "Om jag kunde drömma" och bok nummer två (som jag just i skrivande stund glömt namnet på). Därefter ringde pappa och bjöd hem mig hos dom på grillat med paj till efterrätt.
-Vem kan tacka nej till det? Inte jag i alla fall!

När jag väl kommit hem från en trevlig kväll, så satte jag mig och tittade på TV:e (gick ju en riktigt bra film) varvat med att jag läste min bok.

Nu ska jag snart sova.

Kommentarer
Postat av: Ännie

hoppas du haft en bra helg snäckan!

kram på dig

2009-05-10 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0