Tom!

Har egentligen inte så mycket att säga mer än att jag hoppas på att denna veckan som kommer blir sjukt bra. Och att JAG FÅR MINA PENGAR, kan inte leva annars.

Har tvättat i dag och städat lite. Givetvis så fick min säng nya lakan. Hade besök av P innan i dag opch det var mycket trevligt. Träffade sedan mamma, följde med henne till mormor och därefter så körde vi och handlade.
Bestämmde att vi ska ses i morgon för att gå en promenad på förmiddagen. Eftermiddagen är det ner om till farmor med pappi.

Nej nu ska jag kolla tv

Kommentarer
Postat av: Petra

När kommer du tebax å gör lite nytta för pengarna? :)

2009-05-03 @ 22:36:24
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg
Postat av: Ännie

Denna veckan ska bli SJUUKT bra! Vi ska träffas! :)

2009-05-04 @ 09:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0