Uppe med tuppen!

Gick upp i dag när klockan var 07:30. Ska träffa mamma nu klockan 08:30 vi ska äta frukost i hop nere på stan. Så det tar inte så långtid för mig att jag mig i ordning (och ändå bli fin). Ska bara blogga klart sen bär det av in till duschen.

Ska efter frukosten till dr följt av att träffa mamma igen. Vi ska handla på Netto (har inte varit i på vårat här i Ystad) så det ska bli spännande hahaha. Ska också hälsa på mormor som ligger på sjukhuste.

Ang filmen jag såg i natt så var den bra. Handlade om ett barn som var övernaturlig typ ängel/demon. Han viskade till alla som var svaga och sakta men säkert så dödade han dom för att pojken skulle kunna få deras själar. Lite bisarr men ok.

Nej nu ska jag göra mig i ordning.

See ya a don`t wanna be ya


Kommentarer
Postat av: Annika

Har netto öppnat i Ystad? där ser man

2009-05-07 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0