Whats new pussycat?

-Japp ni läser rätt. Den låten har jag fått på hjärnan sen jag såg i går. Då Johan Glans sa det i Parlamentet. Mindre kul men vad fassen ska jag göra åt saken?!

I dag sov jag länge för jag hade värska mensvärken inget kul att gå upp då. När jag vaknat andra gången gick jag upp ringde ett samtal medans jag gjorde mig i ordning för dagens händelser.
Cyklade ner på EH och köpte med mig en lunch. Cyklade ner till P och hjälpte henne i butiken medans vi snackade en massa. Köpte med mig lite saker hem som jag ska ha när jag har min filmkväll i dag.
Har nästan precis ätit och diskat klart, så nu ska jag cykla en runda innan CSI börjar.




Over and out


Kommentarer
Postat av: Annika

Tingeling tingeling... haha

2009-05-19 @ 00:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0