Då var man långhårig!

I mondags tog jag först en frukost med M. Sen var jag hos P och fixade till mina tum nagler. Därefter så cyklade jag hem och väntade på att sis skulle komma och fixa mitt hår. Men hon döck ju inte upp fören vid 17:00 som tur var så höll A mig sällskap hela kvällen. Sis började att färga min utväxt, därefter började hon sätta i håret. Det är tre olika färger svart, mörkbrun och typ mellan brun. När allt va i satt så klippte hon givetvis in det. Så sjukt snyggt det blev och jag är super nöjd. Jag bjöd sis på Kinamat.

I tisdags så kommer jag inte i håg vad jag gjorde på dagen. Men på kvällen så bjöd pappa mig och sis på mat (sjukt jävla gott var det). Därefter så träffade jag D hela kvällen.

I går så träffade jag D sedan på kvällen träffade jag A över två filmer.

I dag har jag varit ute och gott med mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0