Minust 20 kilo & veckan som gott

Ja, ni läser rätt nu är det MINUS 20 KILO och f*n vad jag är glad för det. Känns så skönt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Är enormt lycklig just nu.

I måndags så var jag en runda på stan och så träffade jag A som har flyttat hem igen. Vi snackade en massa och kollade på en film (fast att det tog ett tag innan vi hittade allt). En helt underbar lägenhet du har.
Tisdags träffade jag A igen, hon bjöd på en riktigt god middag och så såg vi två filmer.
I onsdags så träffade jag D.
I torsdags så fick jag först massage på eftermiddagen därefter lagade jag mina tumnagler. Gick en runda på stan sen hem till A. Vi tog en kvällsfika, snackade och titta på film.
I går så gjorde jag inte så mycket på dagen sen på kvällen var det trerätters hos farmor. D och P kom över på kvällen.
I dag var jag inne i Malmö och avfärgade mitt här och färgade min botten. Det har blivit riktigt långt så nu är det snart dax för insättningen av hår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0