Stockholm

I onsdags kväll tog jag flyget till Stockholm för att träffa mina kusiner. Väl framme kom min farbror opch hämtade mig. Efter drygt 20 minuter så var vi hemma och då tog vi en ficka, snackade lite och så instalerade jag mig i mitt rum.
På torsdagenåkte jag och min kusin in till Stockholm. Där mötte vi upp en kär vän till mig så vi passade på att luncha i hop på Frenco. Därefter så fortsatte jag och min kusin att gå i stan medans min vän åkte hem.
Resten av dagen så gjorde vi inte så mycket mer än att vi kollade på en sjukt dålig film.
Fredagen gick jag en runda i skogen med min farbror. Gjorde mig sedan i ordning och gick till Tyresö Centrum. Hittade en miffinsburk och en krona som man kan ha värmeljus i. Så de fick följa med mig hem. Plus att jag tog en kaffe på Espresso House.
I lördags gick vi upp tidigt för att åka inte till Riskdagshuset och gå på en rund vandring där. Ganska trevligt! Där mötte vi också upp pappa och M som skulle sova hos oss den sista natten inna hemfärd. Efter rundvandringen tog vi en fika i Gamla stan (sååå sjukt mysigt). När vi sen kommit hem igen så kollade vi på bilder från bla Budapest och annat. Sen var det dax att laga trerätters middagen så vi blev bjudna på kvällen.
I går så packade jag det sista i med jag skulle åka hem på kvällen. Mamma hämtade mig på Sturup. När jag kom hem cyklade jag en runda, åt lite, packade upp väskan och så tittade jag på en fim innan jag gick o la mig.

I dag har jag varit uppe med tuppen för jag passar på att tvätta. Har också dammsugit och vattnat blommorna.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som ni haft trevligt :o)

2009-11-03 @ 13:20:37
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0