Malmö!

I dag har jag varit i Malmö hela dagen. Åkte ditt vid 11:00 och har nästan precis kommit hem.

Träffade förs en gammal arbetskollega på tåget (har inte setts på 2 ½ år). Var jättekul att se dig och hoppas att vi kan ses snart igen.
Sen mötte jag upp min underbara vän vid H&M och där började jag shoppa loss. Blev en tröha/tunika och ett par mysbyxor. Vi gick vidare och kollade i andra affärer men inte fören vi kom in på Stadium så hittade jag nästa guldklipm. Nämligen ett par svarta Adidas sneakers. Så sjukt snygga och det var rea på dom så det var tagit. Sjukt sköna var dom med. Shoppade underkläder på Kappahl vi lunchade ekologisk salad på Barista. Hittade en ring på Glitter och köpte en öron töjare på India. Tog en capputiono med sis och C på Espresso House. Gick sedan vidare till Konsum och handlade innan jag följde med sis hem. Titta på bla på Top Model med henne. Därefter åkte jag hem. Varit inom S för att hämta en nyckel, ska vara kattvakt åt hennes misar i morgon.
Nu sitter jag här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0